FARMASI ISTORIJA

FARMASI sėkmės istorija prasidėjo praėjusio amžiaus viduryje, kai įmonę įkūrė daktaras Cevdetas Tunas. Nuo tada FARMASI yra viena iš pirmaujančių, patikimų ir sparčiai augančių eksporto įmonių Turkijoje. Nuolat sekdama naujausias technologines tendencijas, kurdama patogias sąlygas inovacinei plėtrai, tobulindama gamybos įrangą ir gaminamą produkciją, gerindama kokybę, gamybos procesus ir personalą, FARMASI žengia sėkmės ir klestėjimo keliu. Kiekvienas FARMASI produktas yra pagamintas pagal aukščiausius standartus ir sertifikuotas nepriklausomų tarptautinių kompanijų ir laboratorijų, tokių kaip GMP, HALAL ir ISO 9001.

2010 m. FARMASI direktorių taryba nusprendė įžengti į daugiapakopės rinkodaros (MLM) pasaulį, o šio strateginio sprendimo dėka FARMASI šiandien ne tik gamina grožio ir sveikatos produktus, bet ir keičia žmonių gyvenimus, suteikdama jiems galimybę keistis. jų gyvenimą į gerąją pusę. Spartus MLM verslo augimas jau suteikė galimybę 15 šalių įžengti į šį pasaulį su įrankiais pradėti tiesioginius pardavimus.

Šiandien FARMASI yra populiarus prekės ženklas 124 šalyse, visame pasaulyje pasiekiantis 350 milijonų klientų, 345 tūkstančius konsultantų, siūlančių daugiau nei 2000 produktų 13 kategorijų, pagamintų 5 integruotose gamyklose.